Letní paralympijské hry Rio 2016 a stříbrná a bronzová radost :-)

04.03.2017 22:51

1.9. se celý tým sešel v hotelu v Praze, kde se vyřídily poslední záležitosti a 1.9. se celý tým přemístil na letiště ve Kbelích odkud nás měl armádní speciál dopravit s mezipřistáním na Kapverských ostrovech, kde jsme měli doplnit palivo, do brazilského Ria.
Vše probíhalo v pořádku až do mezipřistání, během kterèho jsme trefili ptáka a ten poskodil křídlo našeho letadla. Museli jsme opustit letadlo a jeden den strávit na Kapverpách. Druhý den armádní letka zaslala náhradní letadlo, které mělo menší kapacitu, tak se do Ria vydala pouze polovina týmu a druhá měla dorazit další den.
V Riu nás čekal transport do vesnice a ubytování. Ubytován jsem byl ve vesnici v 17.patrové budově, v které kromě českého týmu bydleli i Španělè a sportovci Iránu. Další den jsme již měli v plánu trénink a tak jsme po snídani vyrazili na trènink. Mě se během trèninku udělalo zle od žaludku ale vydržel jsem střílet 1.5h po navratu do vesnice u mě začali střevní problémy, které trvaly 5dní.
7.9. jsme se zúčastnili zahajovacího ceremoniálu, který byl hezký a trochu ho pokazil pouze déšť.
10.9. mě čekala kvalifikace během které se člověk dost pral s větrem, který na střelnici foukal. Po kvalifikaci jsem byl na 2.místě. Další část závodů mě čekala až 16 a 17.září.
Další 2dny jsem měl volno a vydal jsem se na výlet na známou pláž Copacabanu a další den jsme se podívali k soše Christa, která se tyčí nad Riem.

13 a 15 září jsem strávil na tréninku ale 14 jsem navštívil halu v které se hrálo ragby vozíčkářů a byl to skvělý zážitek.
V pátek 16 mě čekal hlavní závod v 16.30 jsem nastoupil proti Čínskému reprezentantovi, kterého jsem hladce porazil, v čtvrtfinále jsem ukončil účast iránského reprezentanta. V semifinále jsem porazil slovenského lukostřelce a ve finále na mě čekal John Walker, kterého jsem loni porazil na MS v Německu. Do poslední trojice šípů byl náš souboj vyrovnaný a já trefil 9,9,10. Brit zasáhl 3x 10 a vyhrál o 2body.
Ja byl se stříbrem maximálně spokojený.

Další den mě čekala soutěž Mix team, ve které jsem nastoupil se Šárkou Musilovou. Ve čtvrtfinále jsme porazili duo z Francie. V semifinále nám vystavila stopku britská dvojice. V boji o bronz jsme porazili dvojici z Ameriky a tak jsem si k stříbru pověsil na krk ještě bronzovou medaili.

Poslední den před odletem jsem vyrazil na známý kopec CORCOVADO - Cukrova homole a byla to nádhera.

Před odletem jsem věděl, že mohu získat dva kovy a tak jsem maximálně spokojený a teď už mohu plánovat další přípravu.